Betalingsbeleid

Paypal

  • Winkel en betaal snel en veilig online met uw PayPal-rekening
  • We accepteren PayPal van geselecteerde landen
  • Ons systeem toont PayPal automatisch als betalingsoptie bij het afrekenen voor klanten uit geselecteerde landen
  • Valutaverliezen kunnen optreden als de valuta van uw PayPal-rekening niet overeenkomt met de valuta op onze website
Wanneer u bij PayPal bestelt, wordt u doorgestuurd naar de PayPal-betaalpagina, waar u met uw gebruikersnaam en wachtwoord moet inloggen op uw PayPal-account. Als PayPal uw valuta niet ondersteunt, wordt uw betaling automatisch in EURO afgeschreven.

Krediet / Debet

  • American Express
  • Dinner Club
  • Discover
  • JCB
  • Maestro
  • Mastercard
  • Visa
De beschikbare creditcardopties staan ​​hierboven vermeld. De hierboven genoemde creditcard maatschappijen zijn de meest gebruikte creditcards op deze website. Maakt u zich geen zorgen als uw creditcardmaatschappij niet in de lijst staat, we raden u aan om door te gaan en uw aankoop te doen.

Houd er rekening mee dat Remigift uw creditcard/betaalkaart nummer of persoonlijke informatie niet verzamelt wanneer u een betaling uitvoert. Als u vragen heeft over uw transacties op onze site, neem dan contact op met de bank die uw kaart heeft uitgegeven voor informatie.

Klarna

Onze website ondersteunt momenteel twee betaalmethoden voor Klarna.

De eerste is uitgestelde betaling, waarbij de klant het volledige bedrag kan betalen binnen 14 of 28 dagen nadat Remigift is verzonden, afhankelijk van het land waarin de klant zich bevindt.

De tweede is betaling in termijnen.Nadat de bestelling is gegenereerd, biedt Klarna verschillende betalingstermijnen om uit te kiezen, afhankelijk van het specifieke land en de kredietsituatie van de klant.

Als u problemen ondervindt bij het uitvoeren van een betaling, kunt u hieronder enkele handige suggesties bekijken:

Mijn betaling gaat niet door, wat moet ik doen?

Wanneer u niet kunt betalen met uw pinpas of creditcard
1. Zorg ervoor dat alle informatie correct is, inclusief creditcardnummer, vervaldatum, CVV-code en factuuradres.
2. Controleer uw credit- of debetsaldo voor beschikbare fondsen.
3. Controleer of uw kaart geautoriseerd is of dat de standaard online transactielimiet te laag is.
4. Probeer de pagina te vernieuwen of meld u volledig af en vervolgens weer aan.
5. Begin opnieuw met een nieuwe bestelling in plaats van opnieuw te proberen voor dezelfde bestelling te betalen.
6. Als uw betaling nog steeds wordt geweigerd, moet u mogelijk contact opnemen met uw bank.
Als onderdeel van hun veiligheid blokkeren de meeste creditcardmaatschappijen automatisch internationale transacties of betalingen, tenzij de kaarthouders specifiek vragen om de transactie te accepteren.
7. Betaal met uw creditcard of bankpas via PayPal. Indien u geen PayPal-rekening heeft, kunt u als "gast" veilig en gemakkelijk gebruik maken van de diensten.
8. Probeer een andere kaart.
9. Probeer PayPal als je een PayPal-account hebt.
Als u niet met PayPal kunt betalen
1. Controleer bij PayPal of uw account een transactielimiet heeft.
2. Volgens de PayPal-regels moeten het afleveradres en het factuuradres in hetzelfde land zijn, anders wordt de betaling geweigerd.