Retourbeleid en Ruilbeleid

We streven ernaar om een ​​comfortabele en plezierige winkelervaring op Remigift te creëren. Daarom bieden we een eenvoudige, probleemloze retour en omruilservice van 30 dagen voor alle aankopen. Hieronder vindt u gedetailleerde instructies voor het verwerken van een retour of omruiling. Alle polissen gaan in vanaf de datum van aankoop. Controleer of een van deze op u van toepassing is en of de artikelen onder ons 30 retour en omruilbeleid vallen.

Annuleringsvoorwaarden

  • Als er wijzigingen zijn in uw bestelling (bijvoorbeeld: naam, kleur of maat), helpen we u graag om deze te herzien zolang het productieproces nog niet is gestart. We beginnen met het verwerken van uw bestelling binnen 24 uur nadat deze is gemaakt met behulp van de gegevens in "Bestelling". Als u uw bestelling binnen 24 uur annuleert, geven we u 100% terug.
  • Bestellingen die binnen 24 uur na betalingsbevestiging worden geannuleerd totdat het product is gemaakt, komen in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling, inclusief volledige verzending en 80% van de aankoopprijs van het product.
  • Zodra uw bestelling is verzonden, kan deze niet meer worden geannuleerd.
  • Als uw bestelling in aanmerking komt voor een terugbetaling, zullen we binnen één werkdag na uw verzoek om uw bestelling te annuleren, een terugbetaling regelen.

Retourbeleid

Zodra de productie is gestart, wordt er 30% in rekening gebracht om de voorraad aan te vullen op basis van de artikelprijs in geval van annulering. Dit betekent dat we u slechts een deel terugbetalen en u de 70% van de gedane betaling terugbetalen. Dit komt omdat het artikel op bestelling wordt gemaakt en niet meer als nieuw kan worden verkocht. De aanvullingsvergoeding omvat vaak de gebruikte grondstof, de personeelskosten en de handling fee.

Als je hebt besteld maar geen informatie zoals "Naam" hebt verstrekt in de "Bestelnotitie", zullen we je bestelling vasthouden totdat we meer informatie hebben ontvangen. Als je op dit moment besluit te annuleren, betalen we 100% terug omdat we nog niet met de productie zijn begonnen.

Si le retour est causé par le consommateur, celui-ci doit être responsable des frais d'expédition. Les frais spécifiques doivent être basés sur la société express que vous choisissez.

Si, pour nos raisons, les marchandises reçues sont endommagées ou incorrectes, le consommateur n'est pas tenu de supporter les frais d'expédition pour cette raison.
Restituties worden betaald binnen twee werkdagen nadat de koper en verkoper zijn onderhandeld of het platform een ​​definitieve beslissing heeft genomen.

Als uw oorspronkelijke betaalmethode een creditcard was, duurt het langer voordat de bank de terugbetaling heeft verwerkt (kan 1-2 weken duren, afhankelijk van de creditcardmaatschappij)

De partij die verantwoordelijk is voor de transportkosten:

Situaties waarin Remigift verantwoordelijk is voor de retourzending:
  • We hebben de verkeerde bestelling of het verkeerde artikel verzonden
  • Het product dat je hebt ontvangen was niet van goede kwaliteit/defect.
Situaties waarin Remigift niet verantwoordelijk is voor de retourzending:
  • U heeft de verkeerde productmaat geselecteerd.
  • Persoonlijke redenen, u bent van gedachten veranderd enz.

Ruilen & Retourneren

Als je een probleem hebt met het ontvangen van de goederen (defect of beschadigd), maak dan foto's van de beschadigde goederen en dien een supportticket in bij de klantenservice zodat we je zaak kunnen opvolgen. Neem dan binnen 7 werkdagen na ontvangst van het pakket contact met ons op. Als u niet binnen de deadline antwoordt of de vereiste informatie verstrekt, wordt dit beschouwd als een item dat in goede staat is ontvangen.

Als de retourzending door de consument wordt veroorzaakt, moet de consument verantwoordelijk zijn voor de verzendkosten. De specifieke vergoeding moet gebaseerd zijn op het expresbedrijf dat u kiest.

Als om onze redenen de ontvangen goederen beschadigd of niet correct zijn en de consument om deze reden geen verzendkosten hoeft te betalen.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor verkeerd gebruik/door de mens veroorzaakte ongelukken van het door u gekochte artikel.

Stap 1: Stuur een e-mail naar onze klantenservice op klant@remigift.nl om een ​​ruil / retournering aan te vragen.
Stap 2: Na ontvangst van uw ruil/retourverzoek, stuurt onze klanten servicemedewerker u een e-mail met de instructies voor ruilen/retourneren en het ruil-/retouradres. Volg de instructies om de ruil / retournering te verwerken. We zouden het op prijs stellen als u ons enkele foto's zou kunnen bezorgen als restitutievoucher.
Stap 3: Binnen een week nadat we je pakket hebben ontvangen, ontvang je een terugbetaling of een omruilopdracht. We sturen je een e-mail zodra je terugbetaling of omruiling is verwerkt.

Hints: Stuur het product niet rechtstreeks terug naar het adres van waaruit de bestelling is verzonden voordat u contact met ons opneemt..

Neem contact met ons op via klant@remigift.nl